گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

عید مبعث مبارک

اقرا باسم ربک الذى خلق، خلق الانسان من علق، اقرا و ربک
الاکرم، الذى علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم.


بخوان به نام پروردگارت که آفرید. همان که انسان را از خون بسته‏اى خلق کرد. بخوان که پروردگارت از همه بزرگوارتر است، همان که به وسیله قلم تعلیم نمود و به انسان آنچه را نمى‏دانست، یاد داد.

مبعث نبی مکرم اسلام  و پیام آور نور و رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله  را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان جهان تبریک عرض می نمایم.
نظرات 2 + ارسال نظر
نیکا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 http://www.nika-ch83-math.blogfa.com/

وبلاگت خیلی خوبه
تا حدودی مطالبت رو خوندم سعی می کنم بعد ز خواندن تمام مطالب نظر اصلیم رو بگم خوشحال می شم یه سری به وبلاگم بزنی

بهار دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:58 http://jadidtarin88.blogfa.com

سلام.
جدیدترین ها و بهترین ها را از ما بخواهید.
با یک کلیک هم از ما حمایت کنید وهم جدیدتین ها را بخوانید وببینید و بشنوید.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد