گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

سال نو مبارک

ای گرداننده دل‏ها و چشم‏ها!

ای اداره کننده شب‏ها و روزها!

ای دگرگون کننده زمان‏ها و گردش‏ها!

اکنون که از احوالم باخبری، حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال



بهار گل افشان و شادی افرین از راه می رسد و طبیعت جامه سبزش را بر گستره قامتش می آراید. بهار پرتویی دلربا و جلوه ای زیبا از خلقت و آفرینش کردگار یکتاست.بهار تجلی شکرگزاری طبیعت بر درگاه خالق زیبا نگار است.
باز نوروز و سال نو دیگری از راه می رسد .نوروز گردهمایی بزرگ ایرانیان می باشد. نوروز تمرین باهم بودن می باشد. نوروز پاسداشت هویت ،فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی است.نوروز را جشن می گیریم تا فریاد کنیم ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خود که نشان از اصالت فرهنگ و تمدن ماست می بالیم. در واقع نوروز رمز بقا و مایه ی دوام و یکپارچگی ایرانیان از راه می رسد تا سببی شود برای ایرانیان که از نو شروع کنند. نوروز را جشن می گیریم تا با روحیه ای نو به استقبال روزهایی نوتر برویم. نوروز می آید و ما در رستاخیز طبیعت ،دل و دیده را نیز از زنگار کینه و کدورت شسته ،نو شدن دوباره زمین را به جشن می نشینیم.
سال 1389با تمام غم ها و شادی ها ،تلخی ها و شیرینی هایی که داشت تمام شد و به خاطره ها پیوست. در عرصه های ملی و بین المللی سال 1389 سالی پر فراز و نشیب و تحولات مهم برای کشور ما و جهان بود .در عرصه ملی اقدام مهم دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، افزایش اگاهی و بصیرت ملت شریف ایران و نخبگان کشورمان ،سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان قم و استقبال بی نظیر از ایشان، سفر رییس جمهور کشورمان به کشور لبنان و استقبال پر شور ملت لبنان از ایشان،روشنتر شدن ماهیت منافقانه فتنه گران برای مردم و اخیرا اجلاس خبرگان رهبری و انتخابات هیئت رییسه خبرگان ،در عرصه بین المللی نیز شاهد گسترش موج بیداری اسلامی در بسیاری از کشور های جهان بودیم که از قادر متعال می خواهیم این موج بیداری را به مقصود مبارک برای اسلام خواهان و مسلمانان مبدل فرماید ،زلزله و سونامی سهمگین کشور ژاپن نیز از دیگر رویدادهای مهم بین المللی بود.
سال 89 برای من نیز به مانند هر کسی با تلخی ها و شیرینی ها، با خوشحالی ها و ناراحتی هایی همراه بود ولی آنچه مهم است پخته تر شدن و باتجربه تر شدن بود.
ضمن تبریک سال نو به همگان از ایزد منان عاجزانه می خواهم سال 1390 را سالی همراه با موفقیت و خوشبختی و عاقبت به خیری برای من ، همسر عزیزم ،خانواده ام ،دوستانم و تمامی هموطنان عزیزم مقدر فرماید. همچنین از کردگار بی همتا می خواهم سال 90 سالی همراه با اخلاق در سیاست و تعاملات برای مسئولان و خواص و مردم ما باشد و سال جدید تجلی وحدت و همدلی در تمامی ارکان نظام اسلامی ما باشد .

امیدوارم سال 90 شیرینی های آن بیش از تلخی ها و ناراحتی های آن باشد.

در آخر دست به دعا بر می داریم و از خداوند منان عاجزانه می خواهیم که دعاهای ما را بهآستانه اجابت برساند:



- بار الها سال جدید را سال فرج مولی و سرور ما حضرت ولی عصر (عج) قرار بده.

- بار الها سال جدید را سالی پر خیر و برکت برای کشور عزیزمان قرار بده و باران رحمت خود را از سر لطف و مهربانیت بر سرزمین و کویر تشنه ما نازل بگردان.

-بار الها در این سال آنچه به خیرو صلاح من ،خانواده ام ،دوستانم و هموطنان عزیزم می باشد به ما عطا کن.

- بار الها مسلمان جهان را نصرت عطا بگردان.

- بار الها شر دشمنان ظالم و بد اخلاق را به خودشان باز گردان.

- بار الها روح بیناینگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را از ما خشنود بگردان.

- بار الها مریضان ما را سلامتی و شفا عطا بگردان.

- بار الها رهبری عزیز ما و تمامی خدمتگزارانی که صادقانه برای این آب و خاک تلاش می کنند محفوظ و تایید بگردان.

- بار الها گذشتگان و اموات ما را مورد آمرزش و رحمت و غفران خود قرار بده.

- بار الها سال 1390 انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم . از تو می خواهم نتیجه آن در بردارنده عزت و اقتدار و سربلندی و خیر و صلاح ملت شریف ایران باشد.

یک شبی مجنون نمازش راشکست

یک شبی مجنون نمازش راشکست

با وضو درکوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست ومستش کرده بود

فارغ ازجام الستش کرده بود

گفت:یارب..... ازچه خوارم کرده ای

برصلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق .دل خونم نکن

من که مجنونم .تومجنونم نکن

من دراین بازیچه دیگرنیستم

این تو و لیلای تو......من نیستم

گفت:ای دیوانه لیلایت منم

دلبرپنهان وپیدایت منم

سالها باجور لیلا ساختی

من کنارت بودم ونشناختی

میلاد دو نور مبارک باد


میلاد مسعود پیامبر رحمت و پیام آور صلح و عدالت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و


همچنین میلاد خجسته صادق آل محمد علیه السلام را به تمامی مسلمین ،صلح طلبان و


عدالت خواهان جهان تبریک عرض می نمایم.