گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

عید غدیر مبارک

امروز (روز غدیر خم) دین شما را به حد کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و اسلام را بعنوان دین براى شما پسندیدم. (سوره مائده آیه 3. )

فرا رسبدن عید سعید غدیر خم تجلی سبز امامت و رمزو راز حقانیت را به تمامی دوستداران و عاشقان ولایت امیرالمومنین علیه السلام تبریک عرض می نمایم.
نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:04 http://www.emamemoud.blogfa.com

بسم رب المهدی عج
سلام وبلاگ خیلی خوب و جالبی دارید
موفق وپیروز در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد