گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

میلاد نور مبارک

صلوات خاصه امام رضا (ع)
اللهم صل علی ، علی بن موسی الرضا مرتضی الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض ومن تحت الثری الصدیق الشهید صلاه کثیره تامه زاکیه متواصله متواتره مترادفه کأفضل ماصلیت علی احد من اولیائک

پرودگارا، ‌بر علی بن موسی الرضا برگزیده،‌درود و رحمت فرست . آن پیشوای پارسا و منزه و حجت تو بر هر که روی زمین و زیر خاک است. بر آن صدیق شهید درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودی کامل و بالنده و از پی هم و پیاپی و پی در پی، ‌همچون برترین و درود و رحمتی که بر هریک از اولیائت فرستادی.

میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را به تمامی شیعیان و هموطنان گرامی تبریک عرض می نمایم.
نظرات 3 + ارسال نظر
سید حسین پایدار اردکانی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 http://WWW.ZARDOG.BLOGFA.COM

آ محمد آقای عزیز، دوست بزرگوارم درود به شما
من هم به نوبه خود میلاد شمس الشموس، آقا علی ابن موسی الرضا(ع) را به شما شادباش می گویم. در پناه حق باشید

[ بدون نام ] شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:46

سالهل تاریخ شمسی گشت و کشت
شادمان شد تا شنید این سرگذشت
روز میلاد امام هشتم است
هشت هشت جمعهی هشتاد و هشت
میلاد امام رضا مبارک

سینا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:23 http://www.Ashkananonline.iR

سلام
وب جالبی داری
وقت کردی بهم یه سر بزن
اگه با تبادل لینک موافقی منو با نامه اشــکنــان آنــلـایـن لینک کن بعد بگو شما رو با چه نامی لینک کنم
موفق باشی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد