گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

عید فطر مبارک

باز هم رمضانی دیگر از عمرمان گذشت. انشاء الله که کمال بهره را از این ماه سبز نیایش و ماه ضیافت خدا برده باشیم و از درگاه حضرت پروردگار توفیق درک رمضان‌های دیگر را آرزو می‌نمائیم.با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص هموطنان عزیز تبریک عرض می نمایم.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:57

به تازگی خبر دار شدیم قرار است فاضلاب میبد به جنوب اردکان ((شمال میبد )) سمت دخمه منتقل خواهد شد که امیدواریم جناب فرماندار عزیز در پایان عمر کاری خود این ننگ را نپذیرند لطفا در حد توان هم اطلاع رسانی کرده و هم به هر نحو ممکن مراتب اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانید

مهم نیست سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:51

سلام
منم همین جا دانشجو ام. ترم ۵
تبریک میگم. انشاالله رساله دکتری...
دعا کنید یه روز هم نوبت ما بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد