گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

شب قدر

شب قدر، شبی است که در تمام سال هیچ شبی به فضیلت آن نمی رسد و عمل در آن بهتراز عمل در هزار ماه است. دراین شب برنامه های یک سال هر کس مقدر می گردد . درشب قدر ملائکه و روح که اعظم ملائکه است به اذن پروردگار، خدمت امام زمان علیه السلام مشرف می شوند و مقدرات هر کس را به امام عرضه می دارند.
یا رب در این شب ها و لیالی مقدس و عرفانی فرصت خودسازی و تزکیه نفس را به ما عطا بفرما
پروردگارا قلم عفو و بخشش بر گناهانمان بکش.
خداوندا مشکلاتی که امروز گرفتار مملکت ما شده باعث شده دل های مردم و مسئولان خدوم به این نظام از هم دور شود به هم نزدیک بگردان.
خدایا آرزوها و دعاهای ما را در این شب ها از روی لطف و رحمت به آستانه اجابت برسان.
خدایا در این شب ها آنچه برای خوبانت مقدر میکنی برای ما هم مقدر فرما.




همچنین ایام شهادت شیر بیشه شجاعت و مظهر عدالت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام را به تمام دوستداران و شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

التماس دعا
نظرات 1 + ارسال نظر
سرور پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:08 http://www.topsecretshop.blogfa.com

سلام به دوست گلم
وبلاگتو تازه پیدا کردم
چندتا از پست هاتو خوندم خیلی جالب بود
به منم یه سری بزن اگه خواستی هم بگو با چه نامی لینکتون کنم
فتوشاپ TOPSECRET که کامل ترین مجموعه آموزش فتوشاپ است رو میتونید با قیمتی بسیار ازران یعنی 5700 تومان خریداری کنید. این محصول در سایت های دیگر با قیمتی بین 10 تا 16 هزار تومان به فروش میرسد اما در اینجا فقط و فقط 5700 تومان+2DVD ابزار فتوشاپ ... شرح این محصول رو بخونید و خودتون ارزش گذاری کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد