گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

فجر نور مبارک

فرا رسیدن 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه ی فجر انقلاب اسلامی را به تمامی دوستداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می نمایم.


نهال انقلاب اسلامی ایران پس از مبارزه مستمر و پیگیر مردم و فریادهای الله اکبر و استقلال ،آزادی حکومت اسلامی مردم و با ریخته شدن خون هزاران شهید و صد ها هزار جانباز و مجروح ،و میلیارد ها تومان خسارات مالی و رهبری شجاعانه و قاطع و کاریزمای حضرت امام خمینی (ره) سر انجام در 22 بهمن 1357 به ثمر نشست .شناخت اوضاع ظالمانه موجود توسط مردم ،آشنایی با نوعی نظام که ایجاد آن آرمان مردم بود و انتخاب شیوه مبارزه مکتبی و مردمی و در رأس آن رهبری شجاعانه حضرت امام (ره) منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن گردید . در آستانه سی امین طلیعه ی بهار آزادی یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و به روان پاک آن عزیزان درود می فرستیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:09 http://www.maheman2007.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وب جالب و با حالی داری
منم منتظرم که به من سر بزنی و البته نظر بدی
بای

پریا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 http://www.toity.blogfa.com

سلام دوست عزیز خیلی خوشحال شدم که اومد به وبلاگت سر زدم امیدوارم تو هم ما رو قابل بدونی و بهمون سر بزنی
درباره ی مطلبی که نوشتی آیا مطمئنی که مردمی که اون زمان انقلاب کردند به آرمانها شون دست پیدا کردن؟ درسته که مردم ایران برای آرمانشون انقلاب کردند ولی آیا الان پس گذشت سی سال آن آرمانهای والا محقق شده ؟ من منکر این نیستم که باید در برابر ظلم ایستادگی کرد ولی آیا همین الان هم ظلم نمی شود ؟ در هر صورت من مردم آن زمان رو تقدیر می کنم و به شجاعتشان قبطه می خورم کاش ما هم مثل آن ها برای رسیدن به آرمانهایمان تلاش کنیم و در برابر ظلم های بزرگی که هر روزه به مردم جهان می شود قد علم کنیم و منفعلانه عمل نکنیم و منتظر معجزه نباشیم ولی در هر حال به امید انقلاب جهانی مهدی (عج)
خیلی پر حرفی کردم ببخشید راستی به ما سر بزن

IranPix یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:53 http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx


سلام. وبت رو دیدم....... من هرروز به وبلاگت سر میزنم ... تو چرا سر نمیزنی ؟؟
بیا به وبلاگم.. یه مطلب توووپ گذاشتم.... پاییز در یک نگاه!!!!!
پاییز در یک نگاه!!!
پاییز از نظر ستاره*شناختی بین دو نقطهٔ اعتدال پاییزی و انقلاب زمستانی است.

حتما بیای و بخونی چون خیلی باحاله... عکس هم گذاشتم
در ضمن اگر نظر ندی کم لطفی شما رو نسبت به ما نشون میده... چون من هر 2 روز یک بای میام به وبت سر میزنم
اوکی ؟؟ نظر بدی

اینم آدرس پست پاییز دی یک نگاه:
http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx

وب رای ۸۸ پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 http://13881388.BLOGFA.COM

سلام به آقای افخمی
افتخار ما ست حضور شما در وب رای 88

mojtabahojatoleslami@hotmail.com سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:27

سلام، این پاسدارها اگر به فرزندهای خود پاسدارها رحم نمیکنند چطور میخواهند به مردم و فرزندهاشون رحم کنند. لطفا این کلیپ را تماشا کنید. هردو مجری حکم اعدام هستند و هر دو معتقدند حکم خدا را اجرا میکنند.


http://www.youtube.com/watch?v=3zvCBigONhg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد