گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

عید غدیر خم مبارک

امروز (روز غدیر خم) دین شما را به حد کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و اسلام را بعنوان دین براى شما پسندیدم. (سوره مائده آیه 3. )

فرا رسبدن عید سعید غدیر خم تجلی سبز امامت و رمزو راز حقانیت را به تمامی دوستداران و عاشقان ولایت امیرالمومنین علیه السلام تبریک عرض می نمایم.
نظرات 5 + ارسال نظر
عبدالباسط سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:15 http://bia2javan740.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ پر محتوایی داری...

اگر با تبادل لینک موافقی ابتدا ما را با نام : ₪₪ بــیــا تـــو جــــوان ₪₪ لینک کن.

بعد بگو با چه اسمی لینکتون کنم.

منتظرم

وحید شاهرخیان چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:37 http://www.poem.gigfa.com

با سلام
مدتی پیش به این فکر افتادم که یکی از بهترین راه ها برای تمرین نویسندگی وبلاگ نویسیه به همین دلیل چند وقتیه که این کار رو شروع کردم و با افراد با استعدادی اشنا شدم که البته با
وجود استعداد بسیار زیاد افراد کمی از تجربیات اونها استفاده می کنند به همین دلیل به فکر افتادم تا با راه اندازی یک لینک باکس اهل هنر رو دور هم بیارم تا با
کمک هم همگی پیشرفت کنیم
شما هم اگر می خواهید لینکتان در این لینک باکس قرار بگیرد اون تو و بلاگ یا سایتتون قرار بدین تا همه از به روز شدن وبلاگتون با خبر بشند و من هم افتخار ثبت لینک شمارو در وبلاگ ادبیات و هنر پارسی داشته باشم با تشکر
ادرس لینک باکس
www.poem.gigfa.com
با نام عشق سر بلند و پایدار باشین

arash چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34

سلام خسته نباشی عید شما هم مبارک وبلاگ توهم قشنگه موفق باشی بازهم به من سربزن خوشحال میشم از نظرات شما استفاده کنم

امید چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 http://omidddd.blogfa.com/

سلام عیدت مبارک بهم سر بزن
ضرر نمیکنی
قول میدم

sepidar چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:39 http://www.ghaedak.persianblog.ir/

سلام ... [گل]
موفق باشی... [گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد