گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

بدرود ماه خوبیها

باز هم رمضانی دیگر از عمرمان گذشت. امید آن دارم که کمال بهره را از این ماه سبز نیایش و ماه ضیافت دلها برده باشیم. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را به جمع وبلاگ نویسان و تمامی مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم.

لحظات وداع با رمضان را با تعابیر زیبا و عمیق حضرت امام زین العابدین علیه السلام سپری می‌سازیم و از درگاه حضرت پروردگار توفیق درک رمضان‌های دیگر را آرزو می‌نمائیم.

ای خداوند،اینک با او وداع مى‏کنیم،همانند وداع با عزیزى که‏فراقش بر ما گران است و رفتنش ما را غمگین و گرفتار وحشت تنهایى‏کند،عزیزى که او را بر ما پیمانى است که باید نگه‏داریم و حرمتى که‏باید رعایت کنیم و حقى که باید ادا نماییم.پس،اکنون مى‏گوییم:
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند، ای عید اولیای خدا!

بدرود ای گرامی‌ترین اوقاتی که ما را مصاحب و یار بودی، ای بهترین ماه در همه روزها و ساعت‌ها.

بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها، ای ماه سرشار از اعمال شایسته بندگان خداوند.

بدرود ای همدم ما که چون بیایی، شادمانی و آرامش بر دل ما آری و چون بروی، رفتنت وحشت خیز است و تالم افزای.

بدرود که چه بسا گناهان که از نامه عمل ما زدودی و چه بسا عیب‌ها که پوشیده داشتی.

بدرود که درنگ تو برای گنهکاران چه به درازا کشید و هیبت تو در دل مومنان چه بسیار بود.

بدرود ای ماهی که هیچ ماه دیگر را توان همسری با تو نیست.

بدرود ای گرامی‌ترین اوقاتی که ما را مصاحب و یار بودی، ای بهترین ماه در همه روزها و ساعت‌ها.

بدرود ای همسایه‌ای که تا با ما بودی، دل‌های ما را رقت بود و گناهان ما را نقصان .

بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی و ای مصاحبی که راه‌های نیکی و فضیلت را پیش پای ما هموار ساختی .

بدرود که چه بسا گناهان که از نامه عمل ما زدودی و چه بسا عیب‌ها که پوشیده داشتی .

بدرود که درنگ تو برای گنهکاران چه به درازا کشید و هیبت تو در دل مومنان چه بسیار بود.
نظرات 3 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:00 http://mohajereshiraz.blogsky.com

راستی من اردکان بودم خیلی سرد تر از شیرازه
جای خیلی خوبی هم هست مخصوصا بهارش
سر را بهشت گمشده و آبشار مارگون هم هست

سید وحید موسوی اردکانی سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:41 http://www.vahidmousavi.blogfa.com

با سلام
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

وحید چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:25

اقای افخمی سلام

عید سعید فطر را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گم.

دوستتان وحید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد