گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

میلاد نور مبارک

میلاد فرخنده اولین پیشوای مومنان،معدن اسرار الهی،یاور مظلومان عالم،وصی نبی مکرم اسلام،شیر بیشه ی شجاعت و مظهر عدالت حضرت علی علیه السلام  را تمامی محبان و شیعیان آن حضرت تبریک عرض می نمایم همچنین روز پدر را به پدران عزیز خصوصا پدر خودم تبریک عرض می کنم.

نام علی (ع) بیش از هر چیز با واژه ی عدالت عجین شده است. وقتی نام علی به میان می آید اولین کلمه ای که در ذهن هر کسی خطور می کند عدالت علی(ع) است .عدالت از منظر علی علیه السلام همه جانبه است و بسیار وسیع تر از عدالت اقتصادی می باشد. عدالت در کنار مفاهیمی چون کم شدن شکاف طبقاتی، حق مردم در تعیین سرنوشت خویش ،آزادی بیان و آزادی حق اعتراض مسالمت آمیز ،گماردن مسئولین بر اساس تخصص و تعهد ،استفاده از امکانات کشور به صورت عادلانه ،حفظ عزت و کرامت افراد جامعه،زدودن ابهام و دروغ از عرصه جامعه ، عدم تهمت و افترا به افراد قبل از اثبات جرم و... معنا پیدا می کند در حکومت علی (ع) مردم ارزشمند هستند او وقتی روی کار می آید که مردم او را بخواهند و به او رای بدهند. هنگامی هم که روی کار می آید حق مخالف و حق اعتراض را محترم می شمارد عدالت و حق آزادی در نگاه علی علیه السلام با هم عجین شده است... امید است با درک صحیح و عمقی مفهوم عدالت توسط کسانی که امروز شعار جذاب عدالت محوری را سرلوحه دولت خود قرار داده انددر راستای جامعه علوی گام برداریم.اگر  به عمق و کنه عدالت علوی پی نبریم  نه تنها در مسیر عدالت گام بر نداشته ایم بلکه جامعه را به سمت بی عدالتی سوق داده ایم.

نظرات 4 + ارسال نظر
چاشته های میهنی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:18

درود
http://www.chashteha.blogspot.com

ایران عکس-فقط عکس یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:25

با عرض سلام ما شما را به دیدن از ایران عکس-فقط عکس دعوت می نماییم تا از بهترین و زیباترین تصاویر روز دنیا دیدن نمایید
ایران عکس-فقط عکس دارای سابقه ای بیش از یکسال و بیش از 1000 ارسال که هر کدام دارای چندین عکس می باشد و بیش از یک و نیم میلیوم کاربر
افتخار دارد که شما ار ایران عکس-فقط عکس دیدن نمایید
منتظر شما هستیم ایران عکس-فقط عکس

tgc یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:24

آیا شما هم دوست دارید میلیونر شوید و در سواحل زیبا خانه داشته باشید؟
مگر شما درآمد میلیونی در یک ماه را دوست ندارید؟
مگر شما آینده ای تضمین شده از لحاظ مالی نمی خواهید؟
مگر شما دنبال درآمد مادام العمر نیستید؟
مگر شما دنبال یک کار کم زحمت و پر در آمد نیستید؟
مگر شما دوست ندارید که به آرزوهایتان تحقق بخشید؟
ما تمام اینها را به شما یکجا هدیه خواهیم داد
راز بزرگ میلیونر شدن را از ما بخواهید
برای پی بردن به این راز بزرگ باید عضو سایت زیر شوید
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
لینک عضویت سریع
http://www.oxinads.com/?a=22810

به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 میلیون تومان درامد کسب نماید50 میلیون تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 میلیون تومان دریافت می نماید.این فرصت طلایی را از دست ندهید
فقط تا پایان تیر فرصت دارید

یاسمن یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:41

محمد عزیز سلام
از وبلاگ شما دیدن کردم از آرزو ها تون و شاید بهتر بگم امید هاتون خوشم امد اما افسوس که امید ها فقط می تونن امید باشن تو عصر امروز
پس بذارین بین این همه امید من یه آرزو کنم آرزو کنم که امید های پوسیدمون برای این خک عشق مثل یه بیماری به همه سرایت کنه شاید اون وقت همه با پرورش دادن این امیدا تو ذهنشون بهش جامه عمل بپوشونن
هم وطن شما یاسمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد