گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

رحلت آیت الله بهجت

رحلت فقیه عالیقدر ،عبد صالح خدا  و چهره ی برجسته ی مرجعیت و فقاهت  حضرت آیت الله  حاج شیخ محمد تقی بهجت فومنی (قدس الله نفسه الزکیه) را به پیشگاه  حضرت ولی عصر (عج)،خانواده محترمشان،مقلدان و دوستداران این عالم ربانی تسلیت عرض می نمایم.
 آرزو داشتم که این عارف روشن ضمیر را از نزدیک زیارت کنم که خداوند توفیق داد یکبار ایشان را در مشهد و بار دیگر ایشان را در قم زیارت کنم. فقدان این مرجع عالیقدر جهان تشیع که بنده نیز از مقلدان ایشان می باشم مصیبتی بس بزرگ و ضایعه ای جبران ناپذیر می باشد که فقط لطف و عنایت ویژه پروردگار متعال قادر به جبران آن خواهد بود.


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:07

روز و شبتون بخیر دوست عزیز.

محمد پورروستائی اردکانی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:00 http://yonan-koochak

جناب آقای افخمی با عرض سلام و خسته نباشید ٬ امیدوارم که حالتون خوب باشه ٬ از اینکه به سایتمون سر زدید ممنون ٬ شما هم انصافا سایت زیبا و پر باری دارید ٬ ما اعضای انجمن چهار سوق اردکان به کمک شما و همه ی اردکانی ها احتیاج داریم و ان شاء الله در برنامه داریم که از کمک امثال شما استفاده کنیم .امیدوارم که مارو تنها نذارین و با راهنمایی هاتون گره گشای مشکلات ما باشید . یا حق

امیر دهستانی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:05 http://dehestaniamir.blogfa.com

سلام آقای افخمی
بله، من هم تسلیت می گم.
خداوند قرین رحمتشان بفرماید.

سید وحید موسوی اردکانی چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 http://vahidmousavi.blogfa.com/

انالله و اناالیه راجعون
با سلام محمد جان
با دریغ و افسوس فراوان در گذشت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد تقی بهجت را به شما و تمام شیعیان و به خصوص آقا امام زمان تسلیت گفته و برای خود و دیگر داغداران از خداوند متعال درخواست تسلی و برای روح مطهر آن بزرگوار طلب رحمت و مغفرت می‌کنم.

سید وحید موسوی اردکانی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 http://www.vahidmousavi.persiangig.ir

با سلام وبلاگم را به آدرس زیر تغییر داده و از شما دعوت می کنم تا جهت درج نظرات ارزنده از وب سایتم دیدن نمایید . در ضمن آدرس لینک شده در وبلاگتان را به آدرس جدید تغییر دهید . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد