گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

داستانک

پسر و پدری داشتند در کوه قدم می زندند که ناگهان پای پسر به سنگی گیر کرد به زمین افتاد و داد کشید : آآآآ ی ی ی !!!!!
صدایی از دور دست آمد : آآآآ ی ی ی !!!
پسرک با کنجکاوی فریاد زد : کی هستی؟؟
پاسخ شنید : کی هستی ؟؟
پسرک خشمگین شد و فریاد زد : ترسو!
باز پاسخ شنید : ترسو!
پسرک با تعجب از پدرش پرسید : چه خبر است؟
پدر لبخندی زد و گفت : پسرم ، توجه کن و بعد با صدای بلند فریاد زد :
تو یک قهرمانی !!
صدا پاسخ داد : تو یک قهرمانی!!
پسرک باز بیشتر تعجب کرد ، پدرش توضیح داد مردم می گویند که این انعکاس کوه است ولی این در حقیقت انعکاس زندگی است . هر چیزی که بگویی یا انجام دهی ، زندگی عینا" به تو جواب می دهد.
اگر عشق را بخواهی ، عشق بیشتری در قلبت به وجود می آید و اگر به دنبال موفقیت باشی ، آن را حتما" به دست خواهی آورد. هر چیزی را که بخواهی ، زندگی همان را به تو خواهد داد
.
نظرات 7 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 http://www.rayeganet.com

با سلام
شما دوست عزیز می توانید با مراجعه به سایت رایگانت ، سایت یا وبلاگ خود را به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه شرطی ، مانند تبادل لینک یا عضویت تبلیغ کنید.
ضمناً تبلیغات شما می تواند به صورت متنی یا به صورت لوگو و بنر باشد.
همچنین با عضویت در رایگانت می توانید از شمارنده های زیبای رایگانت به صورت رایگان استفاده کنید.
لازم به ذکر است که تبلیغات شما علاوه بر نمایش در سایت رایگانت در سایر سایت ها و وبلاگ های عضو رایگانت نیز نمایش داده می شوند
در رایگانت همچنین می توانید از تعداد زیادی کتاب و نرم افزار رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل کتاب ها و نرم افزارهای خود را نیز به رایگانت اضافه کنید تا دیگران نیز از آنها استفاده کنند
حتماً تبلیغات در رایگانت را امتحان کنید

انجمن پارسیان دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 http://parsianforum.com

سلام دوست عزیز و هم وطن بزرگوار
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید. من مدیر تبلیغات انجمن پارسیان هستم .ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .حیف است از استعداد و تخصصت دیگران استفاده نکنند . دوست عزیز به جمع صمیمی و دوستانه ما تشریف بیار و جزو مدیران خوب و فعال انجمن بشو . من همین الان راجع به سایت خوبت با مدیر کل انجمن پارسیان صحبت می کنم ایشون از افراد متخصص و کاردان استقبال می کنه .
می تونی از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنی.
هم وطن عزیز مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبزت هستیم.
حتما حتما تشریف بیار . قربانت .موفق باشید.
http://parsianforum.com


فرنوش دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:40 http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

عباسپور سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:14

سلام لطفا لینک من رو در وبلاگتون قرار بدید
دنیای طنز و سرگرمی
www.HappyIran.persianblog.ir
اگه قرار دادید به من اطلاع بدید

علی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:14

کسب درآمد اینترنتی برای صاحبان سایت ها و وبلاگها
یه بار دیدن ضرر نداره
http://happyiran.persianblog.ir/page/kasbokar

کامران چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:00 http://xxx3-3xxx.blogfa.com/

سلام ممدجون به ماه سری بزن کاکا
اگه خواستی با هم بلینکیم خبرم کن کاکا
از راه اندازی وبلاگم یه نیتی رو دنبال میکنم که خواهی فهمید\ اگه هم نخواستی بلینکیم ، یخورده نظر بده وکمک کن

راحله جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:33

سلام وب قشنگی داری... موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد