گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

سال نو مبارک

ای گرداننده دل‏ها و چشم‏ها!
ای اداره کننده شب‏ها و روزها!
ای دگرگون کننده زمان‏ها و گردش‏ها!
اکنون که از احوالم باخبری، حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال

باز نوروز از راه می رسد و طبیعت لباس سبز به تن می کند.نوروز گردهمایی بزرگ ایرانیان می باشد. نوروز تمرین باهم بودن می باشد. نوروز پاسداشت هویت ،فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی است.نوروز را جشن می گیریم تا فریاد کنیم ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خود که نشان از اصالت فرهنگ و تمدن ماست می بالیم. در واقع نوروز رمز بقا و مایه ی دوام و یکپارچگی ایرانیان از راه می رسد تا سببی شود برای ایرانیان که از نو شروع کنند. نوروز را جشن می گیریم تا با روحیه ای نو به استقبال روزهایی نوتر برویم. نوروز می آید و ما در رستاخیز طبیعت ،دل و دیده را نیز از زنگار کینه و کدورت شسته ،نو شدن دوباره زمین را به جشن می نشینیم.
سال 1387 نیز روزهای آخر خود را سپری می کندو با تمام غم ها و شادی ها ،تلخی ها و شیرینی هایی که داشت به خاطرها می پیوندد. سال 1387 برای من نیز به مانند هر کسی با تلخی و شیرینی،با خوشحالی و ناراحتی همراه بود ولی آنچه مهم است پخته تر شدن و باتجربه تر شدن بود. در مجموع سال 1387سالی خوب برای من بود.
اما احساس می کنم سال جدید (1388) مهمترین سال از هنگام تولد تاکنون برای من خواهد بود... از ایزد منان عاجزانه می خواهم سال 1388 را سالی همراه با موفقیت و خوشبختی و عاقبت به خیری برای من ،خانواده ام ،دوستانم و تمامی هموطنان عزیزم مقدر فرماید.

امسال توفیق این را دارم تا سال تحویل را در کنار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا علیه السلام باشم. امیدوارم سال 1388 که آغاز خوبی برای من دارد پایانی نیکو هم برایم داشته باشد و شیرینی های آن بیش از تلخی ها و ناراحتی های آن باشد.

در آخر دست به دعا بر می داریم و از خداوند منان عاجزانه می خواهیم که دعاهای ما را به آستانه اجابت برساند:

- بار الها سال جدید را سال فرج مولی و سرور ما حضرت ولی عصر (عج) قرار بده.

- بار الها سال جدید را سالی پر خیر و برکت برای کشور عزیزمان قرار بده و باران رحمت خود را از سر لطف و مهربانیت بر سرزمین ما نازل بگردان.

-بار الها در این سال آنچه به خیرو صلاح من ،خانواده ام ،دوستانم و هموطنان عزیزم می باشد به ما عطا کن.

- بار الها مسلمان جهان را نصرت عطا بگردان.

- بار الها شر دشمنان ظالم و بد اخلاق را به خودشان باز گردان.

- بار الها روح بیناینگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را از ما خشنود بگردان.

- بار الها مریضان ما را سلامتی و شفا عطا بگردان.

- بار الها رهبری عزیز ما و تمامی خدمتگزارانی که صادقانه برای این آب و خاک تلاش می کنند محفوظ و تایید بگردان.

- بار الها گذشتگان و اموات ما را مورد آمرزش و رحمت و غفران خود قرار بده.

- بار الها سال 1388 مهمترین رخداد سیاسی کشورمان(انتخابات ریاست جمهوری دهم) را پیش رو داریم . از تو می خواهم نتیجه آن در بردارنده عزت و اقتدار و سربلندی و خیر و صلاح ملت شریف ایران باشد.

نظرات 7 + ارسال نظر
وحید کیان پور سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:59 http://negahetalkh.blogfa.com

شاید قصه ای هست
که سطر به سطر
ما را جدا نوشته اند
چه قصه ی تلخی ست زندگی

وحید کیان پور

سلام دوست من
وبلاگ و مطالب زیبایی دارید
توی وبلاگ نگاه تلخ منتظر حضور
گرمتون هستم
این نظر تنها برای آشنایی بیشتر
است پس لطفا از کوتاهی و مطالب
آن رنجیده خاطر نشوید.
با تشکر وحید کیان پور

یزدفردا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:53 http://www.yazdfarda.com

با سلام از اینکه یزدفردا در لیست پیوندهای شما قرار دارد خرسندیم و قطعا فردائی بودنتان را ثابت می نماید در جهت تکریم تمامی فردائیان وبلاک شما در پیوندهای یزدفردا قسمت وبلاکستان معرفی شد
در ضمن آمادگی خود را جهت انتشار مطالب تولیدی شما را در یزدفردا اعلام نموده و البته با هماهنگی و معرفی و دادن شماره تماس ضروری به همکاران ما و دریافت کر امنیتی ارتباطی
منتظر مطالب تمامی فردائیان جهت ارائه به دیگر فردائیان هستیم
یا حق

ذهن زیبا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:04 http://www.zm66g.iranblog.com

سلام سال نو مبارک عزیزم. مطالب وبلاگ شما رو دوست دارم.اجازه هست لینکتون کنم؟ یه سر به وبلاگ من بزنید و جواب بدید خوشحال میشم.بای

حسین قانعی اردکانی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:06 http://www.artakava.blogfa.com

آقای افخمی عزیز سلام. امیدوارم سال خوبی را در پیش رو داشته باشید.

محسن یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:58 http://shabetanha.iranblog.com

salam.
vaghti onvane webeto khondam khosh hal shodam ama vaghti varede web shodam kamelan mayoos shoda
nemidoonam gah neveshte haue danesh joo che rabti be nameye folani be khoda dare,ya manateghe kavirie iran?
tanha moozooo mortabet ba onvane webe shoma entekhabate riasat jomhoori bood ke onam 1 bardashte foghe sathio bache gane dasht,
gah khanandeye danesh jooo
age esme webet 1 chizi too mayaheye (hamechiz hast,bia)bood on vaght webet aali bood
bye

حمید چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 http://yaali110.persianblog.ir

سال نوی شما مبارک. موید باشیدو التماس دعا.خدانگه دار

هما شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 http://homaysaadat.persianblog.ir



هر صبحی که از راه میرسد وسپیده سر می زند اغاز زندگی جدید
وفرصتی دوباره برای برداشتن گامی دیگر است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد