گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

نکته ظریف

در دو صورت در مسیر زندگیت تجدید نظر کن :

هر وقت از گذشته بیشتر از حال احساس رضایت کردی ، و وقتی که امید به آینده را از دست دادی.


نظرات 3 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:26 http://www.hame-chiz.info/index.php?ref=takupu

نرم افزار کسب درامد ۲ دقیقه ای

حاج جعفر لک زایی جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:58 http://lakzaee86.parsiblog.com

به نام خدا.سلام

سر قبر شخصی نوشته شده بود : کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم . در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم

ما امروز موظفیم خدمتگزار واقعی مردم باشیم.


1.اخلاقی حسنه
2.رفتاری با متانت
3.برخوردی شایسته
4.دقت در وقت مردم
5.توسعه عدالت محوری
6.مهرورزی به بندگان خدا
7.حافظ ارزشهای انقلاب
8.صادقانه عمل نمودن
9.پرهیز از نفاق و چاپلوسی
10.سعی در نابودی جو تملق و چاپلوسی
11.نسپردن انقلاب بدست نا اهلان
12.تقویت افراد معتقد به ولایت
13.مساعدت به اقشار اسیب پذیر جامعه
14.فرو بردن خشم در محیط کار
15.دروغ منشا فساد است و دوستی دنیا سرچشمه خطاهاست.

و من الله التوفیق

التماس دعا

مهربان جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:48 http://mehrabo0on65.blogfa.com

سلام

پس در این صورت من الن باید یه کوچولو تجدید نظر کنم.... ولی چه تجدید نظری!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد