گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

ماه مبارک رمضان مبارک باد




فرازی از خطبه پیامبر صلی الله علیه و آله در استقبال از ماه مبارک رمضان

- ای مردم ! ماه خدا با برکت آمرزش و رحمت به سوی شما رو می آورد.

- این ماه برترین ماهها است .
- روزهای آن برتر از روزهای دیگر و شبهای آن بهترین شبها است ، لحظات و
ساعات این ماه بهترین ساعات است.

- ماهی است که به میهمانی خدا دعوت شده اید و از کسانیکه مورد اکرام خدا
هستند می باشید.

- نَفَسهای شما همچون تسبیح ، خوابتان چون عبادت ، اعمالتان مقبول و دعایتان
مستجاب است ، پس با نیتهای خالص و دلهای پاک از خداوند بخواهید تا شما
را در روزه داشتن و تلاوت قرآن در این ماه توفیق دهد چرا که بدبخت کسی
است که از آمرزش الهی در این ماه بزرگ محروم گردد.

- با گرسنگی و تشنگی خویش در این ماه به یاد گرسنگی و تشنگی رستاخیز
باشید، بر فقرا و بینوایان بخشش کنید.

- پیران خویش را گرامی دارید ، به خردسالان رحمت آوریدپیوند خویشاوندی
را محکم سازید.

- زبانهایتان را از گناه بازدارید ، چشمان خویش را از آنچه نگاه کردنش حلال
نیست بپوشانید ، گوشهای خویش را از آنچه شنیدنش حرام است فرا گیرید و بر
یتیمان مردم شفقت و محبت کنید تا با یتیمان شما چنین کنند.

- از گناهان خود توبه کنید ؛ در اوقات نماز دستان خویش را به دعا بلند کنید که
بهترین اوقاتی که خدا نظر می کند و دعاها مستجاب می شود ، وقت نماز است .

- هر کس در این ماه یتیمی را گرامی دارد خداوند او را در قیامت گرامی می
دارد.
- هر کس در این ماه صله رحم و احسان داشته باشد، خدا او را در قیامت به
رحمت خویش وصل می کند. ...



التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:32 http://www.mb.blogsky.com

سلام
وبتان عالیست
اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک مرا به نام .: همه چیز برای موبایل :. ثبت کرده و به من اطلاع دهید ( از طریق ایمیل یا نظرات وبلاگم ) تا لینک شما را با هر اسمی که مایل باشید ثبت کنم.
متشکرم

حسین دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:45 http://dastaneshoma.blogfa.com

خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد