گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

سلسله نشست های اردکان شناسی(ثبت نام)

شهرم را یونان کوچک نامیده اند.من به عنوان یک دانشجو چقدر مسئولیت اردکانی بودن و مهم تر مسئولیت دانشجو بودنم را پذیرفته ام.
مدتی است که غبار بی تحرکی دانشجویان شهرم را در بر گرفته. لقبی که شهرم را دوست دارم به آن بخوانند دیگر خیلی پشتوانه ای محکم ندارد.می دانم که زیر پوست شهرم ، یونانی کوچک جاری است اما....
تعدادی از جوانان شهرمان با شور و اشتیاق و انگیزه و اراده ای راسخ قدم در راهی نهاده اند تا شاید بتوانند زنگار بی تحرکی جامعه علمی شهرمان را بزدایند تا نه تنها به ایرانیان بلکه به یونانیان هم ثابت کنیم که: من اهل یونان کوچکم.


برای همین امر رایزنی هایمان را برای برگزاری یک سری از دوره های آموزش تاریخ اردکان با مسولین شهر آغاز کردیم. برخی در کمال میل از آن استقبال کردند و برخی دیگر هم ...
اما نهایتا با همکاری های میراث فرهنگی اردکان و مساعدتهای برخی از اردکان پژوهان، قرار را بر این گذاشتیم تا از فرصت باقی مانده تابستان، یعنی شهریورماه استفاده لازم را ببریم و سلسله نشستهای اردکان شناسی را در موضوعات: تاریخ اردکان، میراث فرهنگی و بافت تاریخی، مشاهیر شهر، میراث معنوی و فرهنگ عامه در محل خانه تقدیری ها برگزار نمائیم.


سعی داریم تا در این نشستها از اطلاعات و پژوهشهای عزیزانی که به مطالعه تاریخ اردکان پرداخته اند از جمله جناب آقای علی سپهری، جناب آقای نادر پیری، جناب آقای محمود فتاحی (قنبر)، جناب آقای حسین جمالی و سایر بزرگواران دیگر استفاده نمائیم.
صمیمانه حضور همه جوانان علاقمند به تاریخ و هویت شهر خویش را ارج نهاده و از همه عزیزان برای شرکت در این نشستها دعوت به عمل می آید.
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت توتم دانشجویی یونان کوچک به نشانی www.ardakanfarda.com مراجعه کنید.
نظرات 6 + ارسال نظر
احمد حسنی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 http://hemedani.blogfa.com

سلام دوست عزیز من همیشه کسانی رو که نسبت به شهرشون تعصب دارند می پرستم امیدوارم در مورد شناساندن شهرتون که شهر رئیس جمهور اصلاحات نیز هست موفق باشید منتظر حضور سبزتان هستم

یک سپیدار چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:13 http://eksepidar.blogfa.com/

ارزومندم به انچه می خواهی برسی

ارزومندم ...

امیرحسین جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:35 http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
وب خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید تو سایتم یه نظر بدید.:
www.apvt.tk
همچنین با آمدن به سایت ما وکپی کد افزایش آمار بازدید خود را روزی ۴۰۰ تا به بالا کنید.

[ بدون نام ] شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:26

از مهدی واحدیان هم در زمینه شهدا ودفاع مقدس که اطلاعات خوبی دارند در این نشست ها استفاده کنید

وحید دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:13 http://www.rlc.blogfa.com

سلام..
محمد من تو رو لینک کردم..
واقعا خسته نباشی..
یا علی...

ویروس سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:06 http://DataBus.Persianblog.ir

امام مهدی (عج): من آخرین وصیّم و خداوند به واسطه ی من بلا را از خاندان و شیعیانم دور می سازد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد