گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

ای کاش

 
ای کاش آسمان حرف کویر را می فهمید و اشک خود را نثار گونه های خشک او میکرد.

ای کاش واژه حقیقت آنقدر با دلها صمیمی بود که برای بیان کردنش به شهامت نیازی نبود.

ای کاش دلها آنقدر خالص بود که دعاها قبل از پایین آمدن دستها مستجاب میشد.

ای کاش بهار آنقدر مهربان بود که باغ را به دست خزان نمی سپرد.

ای کاش...
نظرات 1 + ارسال نظر
توکلی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:47 http://www.tavakoli.blogsky.com

سلام وبلاگ شما را با عنوان گاه نوشت های دانشجوی اردکانی لینک کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد