گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

سالگرد درگذشت پدر بزرگم

امروز ۲۹ تیر ماه سالگرد درگذشت پدر بزرگ مادری ام است. پدر بزرگی که با رفتنش تمام خاندان ما را داغدار کرد .و امروز نام نیک خود را در بین مردم به یادگار گذاشته است و از زبان هرکسی جز خوبی این مرد زحمتکش چیز دیگری به میان نمی اید.

مرحوم حاج عباس هاتفی مرد کار و تلاش و خدمت به خلق خدا بود اما با وجود کار و تلاش زیاد از امکانات مادی زیادی بهره مند نبود ولی همیشه شکر گزار خدا بود . از اذان صبح تا غروب مدام مشغول کار تلاش و در اوردن یک لقمه نان حلال بود. اما تقدیر الهی سر انجام براین قرار گرفت که در شامگاه ۲۹ تیر ماه ۱۳۷۸ در سانحه تصادفی که در تقاطع خیابان صدرآباد و خیابان ابوالفضل رخ داد دعوت حق را لبیک گوید .

از خدمات ارزشمندمرحوم می توان به نقش پررنگ ایشان در ساخت مسجد امیر المومنین(ع) مزرعه سیف(حاج میرزا هادی)که امروز یکی از زیباترین و پرجمعیت ترین مساجد شهرستان اردکان به حساب می اید اشاره نمود .همچنین ساخت بازارچه فاطمیه مزرعه سیف که امروز از رونق خوبی برخوردار است.از خدمات دیگر او می تواند به واگذاری زمین برای ساخت مدرسه علامه مجلسی قدیم(مدرسه شهید انصاری کنونی) اشاره نمود.

در آستانه دهمین سالگرد درگذشت این مرد خوب خدا  وظیفه خود دانستم تا یاد و خاطره اش را گرامی بدارم  و برای روح بلند ان مرحوم علو درجات از خداوند منان خواستارم زیرا اگر امروز در من هم اگر روحیه کار و تلاش رسوخ کرده به واسطه مرحوم پدر بزرگم بوده است.

لازم به ذکر است که به همین مناسبت مجلس بزرگداشت آن مرحوم از تاریخ  شنبه ۲۹/۴/۸۷ لغایت دوشنبه ۳۱/۴/۸۷ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیر المومنین (ع) مزرعه سیف برگزار می گردد.

 

سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز

مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
توکلی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 http://www.maktoobat.com

سلام
ورود شما به وبلاگ نویسی مبارک
در صورت تمایل به تبادل لینک برایم پیام بگذارید تا شما را لینک کنم.

سیاوش شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 http://siavash-love.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممم



خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییی



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



وبلاگ جالبی داری مطالبت هم جالبه



به من هم سر بزنی خوشحال میشم



منتظر حضور گرمت هستم با بای گلم

یک نسل سومی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:44 http://www.farzin2525.blogfa.com

ارادت
آمدم تا بگویم

وداعی در بین نیست این آغاز سلام است.
مرحوم خسرو شکیبایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد