گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر

 فرا رسیدن ۱۳ رجب میلاد با سعادت شیر بیشه شجاعت امیر مومنان

حضرت علی علیه السلام  و روز پدر را به همه دوستداران آن حضرت و

پدران عزیزتر از جان به خصوص پدر خودم  تبریک عرض می کنم.

 

1185526686.jpg

پدرم ! درخت تنومند وجودم ! تبسم شیرین و نگاه گرم و مهربانت ، امید بخش لحظه لحظه های زندگیم است! ای الهه ی ایثار و عشق ! بر دستان پر تلاشت بوسه میزنم و بهترین ها را برایت آرزو میکنم! کاش از ته قلب مهربانت از من راضی باشی!
دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم!
نظرات 2 + ارسال نظر
خط خطی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:02

وبلاگ خوبی داری...!!! اما نه به خوبی خودت...!!:*

دل نوشته های یک معلم چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 http://www.delnevesht.com

با سلام و ادب:
بسیار خوشحال شدم که لااقل در دنیای مجازی فرصت دیدار با شما میسور شد.
با اجازه شما را در بخش پیوندهای سایتم قرار دادم.
خوشحال خواهم شد بیشتر در خدمت باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد