گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

میلاد امام جواد علیه السلام

روز میلاد امام محمد تقی جواد الائمه علیه السلام را به تمامی

دوستداران و شیعیان آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

قطب راوندی روایت کرده که معتصم جماعتی از وزراء خود را طلبید و گفت شهادت دروغ دهید در حق محمد تقی علیه سلامو بنویسید که او اراده کرده خروج کند . پس معتصم آن حضرت را طلبید و گفت : تو اراده خروج کردی بر من و امام فرمود به خدا قسم که من به جا نیاوردم چیزی از این امر. گفت که فلان و فلان شهادت می دهند بر این کار تو ، پس ایشان را حاضر کردند گفتند بلی این نامه های تو است که نوشته ای در این باب ما گرفته ایم آنها را از بعضی غلامان تو . راوی گفت حضرت نشسته بود در ایوان پس سر بلند کرد بسوی آسمان و گفت خداوندا اگر اینها دروغ می گویند بر من بگیر ایشان را ، راوی گفت نظر کردیم به ایوان دیدیم سخت به جنبش در آمد و هر کس بر می خیزد از جای می افتد معتصم گفت یا بن رسول الله من توبه کردم از آنچه گفتم دعا کن خدا این جنبش را ساکن کند گفت خداوندا این جنبش را ساکن کن تو می دانی که اینها دشمنان تو و منند . پس ساکن شد.(منتهی الامال)

نظرات 2 + ارسال نظر
IHZ-Team یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:22 http://www.ihz-team.com

از دانلود سنتر ما دیدن فرمایید و همچنین با عضویت در فروم از آموزش ها ی ما بهره مند شوید و با فعالیت خود مارا در اداره فروم همکاری کنید

Download Center : www.IHZ-Team.com
Forum : www.Forum.IHZ-Team.com

مچنین می توانید با کلیک بر روی عکس واقع در سمت چپ صحفه دانلود سنتر به فروم بروید.
موفق باشید

ابوالفضل دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:24

منتظر نظر شما هستم
http://maadar.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد