گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

گاه نوشته های من

اردکانم مهد علمم جایگاه مردم نیک اخترم من.این وبلاگ حاوی مقالات و تحلیلها و دلنوشته های من می باشد.

دعای کمیل

این هفته شب جمعه خدا توفیقی نصیبم  کرد تا درمراسم دعای روحبخش کمیل در امامزاده سید ابوالقاسم واقع درمنطقه بیده میبد شرکت کنم.  از هر لحاظ مراسم بسیارخوبی بود.لازم به ذکر است که هر هفته مراسم دعای کمیل در امامزاده سید ابوالقاسم (پیر چراغ )با حضور انبوه مشتاقان وعاشقان حضرت دوست برگزار می گردد.

امامزاده سیدابوالقاسم

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضاپیرچراغ شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:31

سلام در مورد امامزاده پیرچراغ هر چه میدانید لطفا برایم ارسال کنید مکان این امامزاده در کجاست خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد